FAQ

FAQ

Aankomst & vertrek

Wat zijn de check-in en check-out tijden?

De check-in tijd is vanaf 15:00 uur. De check-out tijd is tot 12:00 uur.

Verwacht u later dan 00:00 aan te komen? Laat het ons weten, dan kunnen we daar rekening mee houden.

Er is 24/7 iemand van ons team aanwezig, zodat er altijd iemand is om u te woord te staan.

Kan ik eerder inchecken?

Eerder inchecken dan 15:00 uur is afhankelijk van de beschikbaarheid van de kamers en kan alleen op de dag zelf worden bepaald. 

Als u zekerheid wilt, kunt u de avond ervoor boeken met de opmerking dat het om een vroege check-in gaat.

 

Is het mogelijk om later uit te checken?

Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van de kamers, wat pas op de dag zelf bepaald kan worden.

Zoja, dan is het tarief 15 euro per uur.  

Is er een bagageopslag beschikbaar?

Ja, u kunt uw bagage op de dezelfde dag bij ons achterlaten voordat u incheckt of nadat u bent uitgecheckt. 

Kan ik mijn auto bij het hotel parkeren?

Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid. Hier is alle informatie te vinden over parkeren.

FAQ

Vervoer

Kunt u vervoer van of naar de luchthaven regelen?

Wij bieden geen (gratis) pendeldienst naar de luchthaven, maar we kunnen wel een taxi regelen tegen een vast tarief.

 

Van Schiphol naar het hotel:

U kunt ons een e-mail of Whatsapp-bericht sturen met uw naam, mobiele nummer en vluchtnummer.

Het taxibedrijf neemt 1 dag voor aankomst contact met u op.

De kosten liggen tussen de 55 - 65 euro, afhankelijk van de grootte van de wagen.

 

Van het hotel naar de luchthaven:

Onze receptiemedewerkers kunnen de taxi vooraf of direct boeken.

De kosten liggen tussen de 45 - 55 euro, afhankelijk van de grootte van de wagen.

Hoe kan ik met het openbaar vervoer naar het hotel komen?

Vanaf luchthaven Amsterdam Schiphol: Neem de trein naar station Amsterdam Zuid. Stap over op tram 5 (Jordaan) en stap uit bij Gerrit van der Veenstraat (3 haltes).

Vanaf Amsterdam Centraal Station: Neem tram 5 (Amstelveen Stadshart) en stap uit bij Gerrit van der Veenstraat (10 haltes).

Vanaf de halte Gerrit van der Veenstraat loop je naar de Apollolaan 105.

Verkopen jullie kaartjes voor het openbaar vervoer?

Wij bieden tickets aan voor de metro, tram en bus, maar niet voor de trein.

U kunt deze kopen bij onze receptie:

  • 24-uurs ticket - 9 euro
  • 48-uurs ticket - 15 euro
  • 72-uurs ticket - 21 euro

Kan ik een fiets huren?

Ja, dat kan! Informeer bij onze receptiemedewerkers.

  • Per dag (24 uur)  18 euro
  • Borg 50 euro

FAQ

Eten & Drinken

Bieden jullie ontbijt aan en zoja, hoe laat?

Ja, wij bieden een heerlijk ontbijtbuffet aan.
Als het nog niet in uw kamerprijs is inbegrepen, kost het 19,50 euro per persoon.
Het staat voor u klaar tussen 7:00 en 10:30 uur in de lounge.

Zijn er koffie- en theefaciliteiten?

Er is een waterkoker voor thee en koffie op de kamer en er is een uitstekende koffiemachine in onze lounge.

Deze is gratis en u bent meer dan welkom om uzelf te bedienen!

Kan ik lunchen of dineren in het hotel?

Helaas biedt ons hotel geen lunch of diner aan.

We bieden wel snacks en drankjes aan in onze lounge tot 23:00 uur.

FAQ

Betaling

Hoeveel is de toeristenbelasting?

De toeristenbelasting is 12.5% per kamer en niet inbegrepen in de kamerprijs.

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Wij accepteren Mastercard, Visa en Amex.

Houd er rekening mee dat wij verplicht zijn uw reservering te annuleren als wij geen geldige creditcard als garantie ontvangen.

In het hotel kunt u ook pinnen.

Moet er een borg worden betaald?

Ja, we vragen een borg van 30 euro per nacht.

Meestal wordt dit gedaan met een creditcardautorisatie die wordt gebruikt om de openstaande kosten te betalen wanneer u uitcheckt.

FAQ

Kamers

Wat zijn de faciliteiten op de kamers?

Elke kamer is voorzien van airconditioning, een douche of bad, haardroger, kluis, waterkoker voor koffie en thee, gratis wifi en televisie.

Een strijkijzer en strijkplank zijn op aanvraag beschikbaar.

Zijn de kamers voorzien van airconditioning of centrale verwarming?

Beide. Alle kamers hebben airconditioning die u zelf kunt instellen. Let op, deze is alleen om af te koelen.

De centrale verwarming wordt gebruikt om de kamer te verwarmen, deze kunt u bedienen met de draaiknop op de radiator.

Is het mogelijk om een ​​extra bed op de kamer te plaatsen?

In sommige grotere kamers kan een extra opklapbed worden toegevoegd, maar dit is altijd op aanvraag en moet eerst per e-mail worden bevestigd.

De extra kosten bedragen 40 euro plus 4,59 euro toeristenbelasting.

Kunnen er kinderen in het hotel verblijven?

Ja, natuurlijk! Kinderen van alle leeftijden zijn welkom.

Voor kinderen tot drie jaar bieden wij babybedjes aan op aanvraag (plus bevestiging).

Houd er rekening mee dat de kleinere kamertypes geen ruimte hebben voor een babybedje.

Kinderen tot 8 jaar verblijven gratis wanneer het bestaande bed wordt gebruikt (behalve de eenpersoonskamer).

Is dit een rookvrij hotel?

Alle gastenkamers (inclusief de balkons) en openbare ruimtes zijn 100% rookvrij. Roken buiten is alleen toegestaan ​​voor de ingang van het hotel.

FAQ

Reserveren

Wat zijn de voordelen als ik mijn reservering rechtstreeks via de website maak?

U kunt besparen op uw verblijf door rechtstreeks bij ons te boeken!

Als u via onze website boekt, krijgt u 5% korting op het beste beschikbare tarief!

Het annuleringsbeleid is beter: annuleren is gratis 24 uur voor aankomst in plaats van de gebruikelijke 39 uur bij OTA's. (flexibel tarief)

We kunnen ook flexibeler zijn met wijzigingen, neem tijdig contact met ons op en we helpen u graag!

Hoe annuleer ik mijn reservering?

Dit is afhankelijk van uw reservering. Wij hebben twee soorten tarieven: flexibel en niet-restitueerbaar.

Als u boekt met een flexibel tarief, kunt u uw reservering kosteloos annuleren tot 24 uur voor aankomst! Annuleringen na deze tijd worden in rekening gebracht. U kunt dit eenvoudig regelen via de link in uw bevestigingsmail.

Als u boekt met een niet-restitueerbaar tarief, kunt u uw verblijf niet annuleren en wordt er 100% van de kosten in rekening gebracht.

 

Dit geldt voor directe boekingen die op onze website www.delphihotel.nl zijn gemaakt.

Als u uw boeking heeft gemaakt via een OTA zoals Booking.com, Expedia etc., kunnen wij hier niets aan doen. Neem rechtstreeks contact met hen op.

Hoe wijzig ik mijn reservering?

De link in uw bevestigingsmail kan alleen worden gebruikt voor annulering, niet voor wijziging.

U kunt contact met ons opnemen als u een wijziging in uw reservering wilt aanbrengen.

Om kosten voor late annulering te voorkomen, raden wij u aan om ten minste 24 uur voor de aankomstdatum contact met ons op te nemen.

Een andere manier is om uw huidige reservering te annuleren en een nieuwe te maken.

Houd er rekening mee dat noch de beschikbaarheid noch het tarief kan worden gegarandeerd in geval van wijzigingen.

 

Dit geldt voor directe boekingen die zijn gemaakt op onze website www.delphihotel.nl.

Als u uw boeking hebt gemaakt via een OTA zoals Booking.com, Expedia etc., kunnen wij hier niet tussenkomen. Neem rechtstreeks contact met hen op.

Wat is het minimale leeftijd om een reservering te maken?

De minimumleeftijd om een ​​kamer te boeken is 18 jaar. Er moet minimaal één persoon van 18 jaar of ouder in de kamer verblijven.

Hoe maak ik een groepsboeking?

Indien u een reservering wilt maken voor meer dan 5 kamers, stuur dan een e-mail naar groups@delphihotel.nl.